Ny soffa och fotöljer!

Idag fick vi hem våra nya möbler det blev helt bra,


Det roliga är att så här ställde vi dom men så ser det inte ut nu jag har redan flyttat om det blev bättre då, ja tänker ni hon är galen det är ni nog inte de enda som tänker. Mår så dåligt just nu för min närmaste granne ligger och kämpar för sitt liv sen en dryg vecka tillbaka. Han blev påkörd av en bil när han åkte motorcykel. Medvetslös och ovisst hur det går, vi har bott grannar i 17år. Stackars familj det är ju så jobbigt för dom denna ovisshet. Man vet aldrig vad som händer i morgon, man undrar ju varför. Julia och Ängla var hit idag tog lite foton.

Hoppas så innerligt att det går bra för min granne känns så onödigt allt ont som händer. Känns så overkligt allt just nu fattar inte fast jag vetat det hela tiden väntar bara att han vaknar och allt är bra. Natti ta hand om varandra.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Nej men fy så hemskt! Kan bara hoppas att allt går vägen för din granne! Förstår om du är orolig....

Snygga möbler! Skitfina!

Och vart gjorde du av den gamla soffan då!!!

2008-09-06 @ 06:54:32
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Hoppas han klara sig er granne :/

Kul med nytt...och Janne fick det han ville :)

Har han slängt ut sin värsting fåtölj...kommer ihåg när han brukade längta hem till den ;)

2008-09-06 @ 17:42:49
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0