Mora camping

I dag kl 13.00 anlände vi hit till Mora med husvagnen. När Lotta slutade jobba följde vi med henne till dagis och hämtade Noah. Han såg så förvånad ut sen utbrast han morfar jag sitter här och leker. Gofisen blev så glad att se morfar sen följde han villigt med och handlade. Vi fick jättegod mat som jag bara måste göra hemma. kassler och broccoligratäng och bulgur till jättegott. Har tagit en massa foton men de lägger jag in när jag kommer hem tror jag. Det är en härlig camping det här så fint och härliga promenadvägar. Det är härligt att få träffa Noah mer än bara över dan. Önskar jag hade dem närmare. Han är ett riktigt charmtroll. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hälsa Lotta o familjen!

2008-09-10 @ 12:49:53
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0