Söndag

Ängla och Julia låg här inatt de är så snälla och lugna. Men det ska vara pannkaka varje gång till frukost. Men denna gång skulle det vara vofflor.

Här ligger de och myser isängen och ser på tv innan de ska sova.

Icko var med och stal vofflor han han älskar när det kommer barn hit.
Sen kom Hällbofamiljen en vända.
Tummelisa var med också så söt. Ja det var min dag det annars har jag slöat bara Jan städade övervåningen han. Jag låg och vila och han började städa snäll gubbe jag har. Är trött så ska nog sova snart det är en dag imorgon också. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon från jobbet!

Kolla Elvis! Vem brås han på månntro?!?!



Sover som en kratta igen, sov bättre veckan jag var hemma från jobbet faktiskt!

Du, jag chansade i lördags men jag blödde bara på tisdagen när knipset gjordes....

2008-10-20 @ 10:44:24
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Jisses vad det blåser ute nu! Hos dig också kanske?

Ett par tre veckor skulle det ta innan provsvaren är klara sa doktorn....bara att vänta!

2008-10-20 @ 22:24:27
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0