Uppe med tuppen

Ja idag klev jag upp sju och det händer sällan. Gabbe skulle till Stenbacka i dag och det gick ingen buss. Vi klev upp och enades tillslut om att Jan skulle skjutsa honom. Jag kokade gröt istället och satte på kaffe. Men ska nog lägga mig en stund snart tror jag för sover inte bra på nätterna, hur än trött jag är. Försöker hålla i att ut och gå en stund varje dag nu men blir oftast bara 30minuter men bättre än inget alls. Annars har jag inte gått mer än att rasta hunden högst 10minuter.
Nä nu kryper jag ner i sängvärmen och myser en stund.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Så rätt så; 30 minuter är 100% bättre än ingenting!

Oh, kan du få till en närbild på din lykta?! Såå fin!



Jag var till gyn idag, mår så där...

2008-10-14 @ 19:44:35
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hej igen! Du, idag var jag inget trevligt sällskap...men gärna en annan gång!

Godnatt på dig o tack för omtanken!

2008-10-14 @ 22:27:34
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0