Ny datanörd i familjen

Imorse kom Jan in i sovrummet och sa att hans gamla data lagt av helt. Den var faktiskt helt död och nu var han sur. Jag pratade med Gabbe på msn och då sa han att pappa kunde få hans för han har en bärbar som han bara anväder den vanliga bara står. Och nu har Jan plockat i hop den här och fått igång den på lika lång tid som den gamla tog på sig för att starta. Ha ha Jan var helglad att den var så snabb mot för hans gamla.

Ja här håller han på och instalerar den sista bilden är på gamla datan som dött.
Jag tror att han kommer att sitta mer vid datan nu och snällt av Gabbe att donera sin till pappa.

Älskar den här delfin mobilen som lyser blått köpt på rusta nån gång. Allt som lyser lampor och sånt är jag väldigt svag för och väskor. Jag har så svårt att låta bli att köpa när jag ser en snygg väska eller lampa.
En sån här bil skulle inte sitta helt fel heller en riktig det här är bar en samlarbil som Jan har, tänk vad härligt att glida fram i den och höra mullret av v8an. Det vore något att drömma om.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Hur gick det hos sjukgymnasten?

Härligt o se Jan in action! Kanske han börjar blogga också!

Nu är Go´hjärta Ditte så trött, så trött! Ätit leverpastej o annat godis!

Förresten, såg att du skickat mig nåt på MSN, men tydligen är inte det program som behövs installerat...bidde inget.

Ha en fortsatt bra kväll och nu är det bara en vecka kvar till partyt! Så kul!

2008-10-22 @ 21:25:58
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0