Natt funderingar

Ska snart sussa men inte riktigt än. Varit en jobbig dag, min ena dotter fick reda på att hon blir utan jobb sista nov på grund av att det ska vara bara en åt gången som jobbar där hon är. Det är så fruktansvärt för alla som i dag är eller blir utan jobb. Det här var inte väntat så hon och en till blir utan. Känns så trist nu till jul och allt och inte är de proffsiga på sitt agerande i sitt sätt att medela det heller. Man brukar ha möten och informera om sånt här men inte där. Ja man är ju alltid mamma och lider med de sina. Lotta har då jobb och det känns skönt, Kaisa är mamma ledig till april sen vet inte hon nå heller. Men det brukar ju ordna sig på nåt vis. Jag önskar man kunde hjälpa sina bar men det går ju inte och de är ju vuxna nu och fixar det säkert själv. Men jag tänker på mina barn varje dag och hoppas allt ska gå bra. De är ju mitt allt och gubben förstås. Nä nu ska jag försöka bjuda in John Blund natti sussa gott

Kommentarer
Postat av: Carina

Jobb är något man är väldigt beroende av....hoppas verkligen att det ordnar sig för dottern :/

Sitter nu och latar mig mitt på dan.....lyxigt känns det när man oftast jobbar.

Konstigt det där...när man har jobb vill man vara ledig...är man ledig ofrivillgt så betyder det allt att få jobba....nåväl lagomt är väl alltid bäst ;)

2008-10-31 @ 10:53:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0