Lördagkväll hos oss



Ja Ella och Elvis kom och var här i en dryg timme. Och hon växer så det knakar och sitter gör hon också. Natten var värre än att vara barnvakt, katten Gandhi vaknade två gånger och höll oss vaken länge. Hoppas det blir lugnare inatt. I dag har jag bara varit ut en dryg kvart med hunden orkade inte mer.

Ja jag är lyckligt lottad med fem barnbarn och i början av mars kommer en till.
    Köpte en ny lyckta idag.


Älskar bara alla ljus nu när mörkret är här.



Och älskar även mina djur och Gabbes katt Gandhi. Ja detta inlägg blev bara barn och djur det jag älskar så mycket.
Älskar bara min stora härliga familj. Och snart blir det nog en resa till Mora och träffa lotta med familj. Natti





Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Godmorgon Eva! Även jag älskar dina bilder på din underbara familj!!!!

2008-10-26 @ 07:55:54
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0