Gnäll.

Är så trött ikväll är väl regnet som gör det eller hösten. Ser fram mot tisdag ska i väg på bergsmeditation då. Behöver det för att ta tag i mitt liv. Var till sjukgymnasten i dag, fick reda på att jag har haft detta länge och att jag måste börja träna när han är klar med mig. Ja det vet väl jag det går ett tag sen ger jag upp. Men det fick jag inte sa han. Nähä får väl försöka då. Ja fredag är det men känns inte så vet inte varför. Ja det är en sån där dag som allt känns tungt fy vad jag klagar. Borde vara glad tänka positivt men trögt i kväll. Jag skriver mer imorgon kanske inte klagar så mycket då. Nu ska jag rycka upp mig det finns dom som har det värre sluta klaga Eva. Natti

Kommentarer
Postat av: Carina

Livets berg och dalbana...det är nog många som inte tillåter sig själv att visa sina dåliga dagar

2008-10-04 @ 10:54:44
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0