Evas klagoruta

Nu är hösten här  och fast jag gillar den så gillar inte min kropp och själ den. Gär sakta men säkert neråt. Jag försöker mota olle i grinden men lyckas inte. Depp och ångest. Skulle  vilja sova bort några dagar nu känns det som. Inatt var jag vaken i ett kör och kl. 06.00 steg jag upp gav bara upp läste ljusnan gav stej mat och halv åtta gick jag på en halvtimmes promenad när solen gick upp, för jag behöver ljuset. Kallt men skönt sen hem kröp ner och sov en stund. Jag ska försöka allt jag kan för att hålla mig uppe. Men vet av erfarenhet att det knappas går. Serotonin halten sjunker bara ljus som kan motvärka det. Nä slut på klagorutan nu.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Gokväll på dig! Jag säller mig till din klagoruta!

Har varit hemma från jobbet idag...och då är det illa! Brukar släpa mig dit till vilket pris som helst annars! Ska vara hemma imorgon också!

Nu ska jag dra täcket över huvudet, godnatt på dig!

2008-10-06 @ 22:57:15
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0