Vinter

Solen skiner vad glad jag blir. Igår tog jag krattan i plast och krattade av 2dm snö Jan har gömt sopen vad gör man. Men krattade inte så nära plåten. Man tager vad man haver. Ja tokig är jag ju men utan vantar i blöt tung snö så frös jag ju.Jag gillar inte vintern så mycket kallt och en massa snö. Nu ska jag sluta klaga det brukar ju bli milda vintrar nu. Idag ska jag tända på min flickas grav och pappas. Affärerna har ju öppet idag trots helgdag så Jan ska jobba. Jag ska nog åka dit sen jag med. Hoppas inte behöva ta fram krattan bara.Ha ha.

Katten Gandhi kollar fåglarna. Han skA hit igen i dag.för husse jobbar från sju i morse till söndagkväll kl 21.00 i ett sprut.

Kommentarer
Postat av: Carina

Gandhi den busen...håller nog spänningen uppe för era fåglar. Vilken son ni har som jobbar så....men vet de inte vad den nya arbetstidslagen säger på det stället ;/

2008-11-01 @ 20:48:06
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0