Vad ska man skriva om?

Ja nu har jag inte haft nån lust att skriva på flera dagar. Men ska göra ett försök nu. Vi har varit i Mora i husvagnen i två nätter. Mysigt attt träffa vår lille charmör Noah. Han är en liten kille med ett stort ordföråd. han pratar hela meningar och det går att diskutera med honom. Jag är så trött så jag orkade inte ta ett foto. Nu är man riktigt lat. Vi åkte hem fredagsmorgon för jag skulle till labb för att ta prover. Och så har vi haft Gandhi inatt och han är rätt jobbig sover aldrig. Men go är han och jag skulle vilja ha en till hund eller katt. Men katt går ju inte. Ja nu har jag inte mer att skriva om. Ja inte är det lätt att få till det jämt men får hoppas det kommar tillbaka så jag kan skriva nåt vettigt. vi hörs

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tjena! Nu har du ju skrivit ett inlägg!

Sambon o jag åkte förbi hos er ikväll, vi hade varit på kyrkogården o tänt ljus....

Nu är jag nästan medvetslös....sov gott!

2008-11-08 @ 22:21:30
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst är de härliga de små liven...Noah verkar kunna mycket han, själv var jag med en liten herre på snart tre igår.

Han var sen med pratet..men nu går munnen ska jag säga :D

2008-11-09 @ 13:44:31
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0