Katastrofer

Vilken seg dag,inte gjort nå kul alls. Fast vet inte när jag gjorde det sist heller, fast allt blir ju som man gör det . Jag har en förmåga att klaga men gör ju inget åt saker och ting så då får jag skylla mig själv. Och när man tittar på nyheterna ska man nog vara glad att inget händer, stackars folk där ute i världen jordskalv i kina med massor av döda och skadade och Burma cyklom och här sitter jag och klagar. Ska försöka tänka på att jag och de mina har det bra vi. Fattar inte vad mycke katastrofer det är nu mer och här klagar jag på lite snö och kallt väder de skulle nog vara glad om det var bara det dom hade. Man borde tänka oftare att det finns dom som har det värre, men det slår man ifrån sig och fattar inte hur det är igentligen. Jag är ju en gnällkärring jag. Ska försöka bättra mig lovar att försöka. Gabbe är ute på något som vanligt och jag är hispig som vanligt när han är ute. Och vems fel är det tro jo han systrar som har berättat om hur dom blåste mig och jag fattade aldrig vad de gjorde. Hm så är det så minstingen får stå ut med mamma han när hon ringer och han står på dansgolvet haha. Ursäkta ska bara svara mamma sen kan vi dansa. Tänk när han flyttar i lägenhet nu ska jag ligga här och ringa och kolla att han kommit hem? Ja helt säkert om jag känner mig själv rätt. De du Gabbe det blir inte nån skilnad haha. Jo ska skärpa mig.
Du är ju inte liten längre. Natti ska sova itid nu och inte ringa Gabriel.

Kommentarer
Postat av: carina

Visst skäms man lite när man klagar över lite snöväder när stora katastrofer härjar i världen :/

Ungdomar ja.....känner igen det där att föräldrarna fick veta ungefär halva historiern, det är väl så att de måtse lära sig själva att stå på egna ben ocg att vi får vara srödben ibland när det behövs.

Ha det gott och

hälsa Janne :)

2008-05-18 @ 10:51:41
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Vi lever ju där vi lever, och glad är jag för det! Det är fruktansvärt det som hänt! Men som den lilla människan kan man ju inte direkt åka ner o hjälpa till, det krävs ju planering för sån hjälp...

Tycker inte att du gnäller, du konstaterar fakta bara!

2008-05-18 @ 20:47:45
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0