Snurrigt!

Är så stressad av allt som är nu och då blir inget riktigt som det ska. Nyss balen och onsdag studenten. Allt som inte blir gjort inget städande inget iträdgården. Det känns som om man åker karusell och jag vill kliva av.Våren är jobbigast av allt för mig som har depp perioder. Hösten fungerar lite bättre men har väl mer eller mindre där imellan. Hoppas allt lugnar ner sig sen. Sådana här dagar längtar jag ut till en liten stuga långt ute i skogen där jag finge sitta själv en stund, men blev väl helt tokig då. Och inte skulle jag kunna vara helt själv heller haha.

Sonen dagen efter balen ser inte allt för pigg ut hihi. Man mår som man förtjänar.Får se hur det blir nästa vecka om det är solbrillor då med.

Kommentarer
Postat av: carina

Håller med dig ...det snurrar väldigt för oss med studenter nu.

Dottern är på bal i kväll....kan undra om det solbrillor som gäller där också i morgon ;)

2008-06-01 @ 00:02:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Hoppas Gabbe hade en bra kväll i allafall!



Eva, kika in hos mig får du se vad jag har hittat!

2008-06-01 @ 07:33:18
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0