en skön helg i husvagnen

Vi åkte till husvagnen kl 21.00 på torsdagskvällen, det tar sån tid för mig annars om vi åkt på fredag förmiddag. Säkert hade vi inte kommit iväg förän tvåtiden. Ja vi stannade tills idag, åkte hem på förmiddan. Sen kom det barn och uppvaktade sin gammla mamma. Fick så fina presenter men det är just att de kommer ihåg mig som betyder så mycket. Jan och jag hade en skön helg i husvagnen. Vi var ute i solen och ute och gick några vändor det var så avstressande. Men det var nollgradigt ute varje natt.
En trollslända satt ute i gräset när vi satt där så passade på att fota den. vi gick en promenad på 45minuter och det var så fint där vi gick.

mycket fina platser ute i skogen
jag kopplar av där och ser fram imot  att vara där i sommar. natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Hade tänkt kika förbi men blev inget av det...en annan gång kanske. Sen är ju ni väldans välkommen på fika ner till Stenbronäs också!

2008-05-26 @ 12:10:06
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Äntligen! Började fundera om nåt hänt!

Ska inte du också gå med i TisdagsTemat, du har ju så många tacksamma objekt att fota och en suverän fotograf är du också!

Ska nog tjata lite på Kaisa också!

2008-05-27 @ 15:12:23
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0