Barnafödande

Har nyss legat och krystat igen för jag har tittat på barnmorskorna. Jag är glad att jag slipper föda fler faktisk har förr fem barn fast min första blev ju bara 3månader. Man glömmer så fort hur det känns att föda det är ju tur det för annars blev det kanske bara ett barn. Jag nöjer mig med barnbarn nu och njuter av att jag kan göra vad jag vill nu mer. Till helgen ska vi till husvagnen och slappa och hoppas på fint väder. Vi har bara bilder från mobilkameran där den står nu men ska fota lite när vi är där.image365image366

Ja här står vi och det här är utsikten vi har med bad nu när vi kommer dit ska markisen ut och allt annat ska göras.
Vi har solceller som vi kan köra tvn och annat med.  Som sagt dåliga bilder med mobilen.image368
image369

Ja det var gubben på ett av hans jobb och sen Elvis små ögon.image370

Godisgubben

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej Eva! Fina bilder tycker jag!
Svärfar mår så där, får höra mer idag....
Kanske jag o Ditte dyker upp i helgen!

2008-05-08 @ 10:18:42
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0