100år

Jag känner mig som 100år, trött trött och åter trött sover och vaknar en gång i timmen.Så har det varit varje natt en tid. Hoppas jag kan sova inatt det vore gudomligt. Men ska väl inte klaga kan ju lägga mig och vila på dan om jag vill, men då vänder man väl helt på dygnet. Kaisa stackarn har feber bara det inte är på grund av snittet bara, men hon är fyrkyld också. får se hur det är imorgon hon ska till barnmorskan då och väga så hon kan ju fråga då.
bilder från Ellas andra dag. Jag har inte tagit nå nya träffade henne en stund bara igår. Ja då har man fem barnbarn blir till att köpa julklappar i tid i år.Lotta med familj skulle ha kommit hem imorgon men hon är sjuk ligger i feber hon med stackarn.


Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så söt hon är nybebisen! Hoppas Kaisa piggar på sig snart, jobbigt för henne!

Nu för tiden är det helt kört nästan att sova för mig....hängig hela dagarna

2008-05-04 @ 07:32:30
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0