Venus och jag

Jag har nyss kommit in efter att jag varit ute med Venus hon fick springa lös som hon älskar. Jag tog foton med mobilen och lade in här på datan så det är ingen jättekvalite på dom men lägger ut dem ändå Hon älskar när man slänger pinnar som hon får jaga, och hon är ju så pigg men det rinner fortfarande av henne, så nu tänker jag lägga mycket tid på sånt som hon gillar. Jag är inte så optimistisk om framtiden. Det känns som vi har tiden till låns med henne en kort tid till. När hon börjar må dåligt åker vi till vetrinären. Tungt så tungt . Känner mig så maktlös. Sedan har jag fotat min son och måg när vi åkte till Mora på långfredagen, de sitter längst bak i bilen snällt och tittar på dvd som satt i bilen i taket när vi köpte bilen, hörlurar har dom på sig också och en bild på Gabbe och Elvis bara bilder med mobilen.




Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej Eva! Är ni hemma igen eller?
Om det är så illa som du befarar gör du nog bäst i att låta Venus må riktigt bra den sista tiden....
Fy, vad ledsen jag blir när jag tänker på dig o henne...
Kram Ragnvi

2008-03-29 @ 19:00:59
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0