Var ålder har sin charm

Läggdags snart men har kollat runt lite nu en stund. Idag när jag var på stan så fick jag se Elvis först och sen David och Kaisa, jag ropade på Elvis och han kom imot mig och kramades en stund senare sa jag till han kännde du igen mormor du då nej svarade han kul han går och kramar folk han inte känner haha. Han såg nog att det var jag. Sen gick vi in till morfar där stal han en godis och stoppade fort imunnen. Tänk va fort dom fattar vad godis är. Igår var vi in till Anki och Jim på väg hem och fick pepparlax som de hade fått över oh jisses va gott det var. Ängla surrade och pratade om monster som gick ute vid lekstugan hon har fantasi hon. Vilka juvliga barnbarn jag har fyra stycken och det femte kommer i april, och fler blir det säkert med tiden. Tänk att förr var jag så rädd för att bli gammal jag hade en riktigt 40års kris tyckte livet var slut och jag hade inte gjort nåt. Imars blir jag 54år och är fullt nöjd med det var ålder har sin charm. Just nu känns det bra att aldrig behöva tänka på barnvakt utan man kan göra lite som man vill, ingen som vaknar sex och ska upp jag kan ligga hela dagen om jag behagar och det gör jag ibland. När man vill träffa barnbarnen så gör man det. När det blir för jobbigt så lämnar man tillbaka dom haha det är livet det. Jag har haft fyra barn som behövt mig så då känns det skönt när de klarar sig själv. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0