utomjordingen

Uffa för mer snö och plask, först försvinner snön och när det precis torkat upp vad händer då mer snö. Jag blir tokig när det är snö ska det vara så och inte en massa fram och tillbaka nu vill jag ha torrt för det blir så lortigt inne när man varit ut med hundarna. Ja hundarna ja Venus är inte bra än, på onsdag har det gått en vecka sen sista sprutan då ser vi väl åt vilket håll det går. Fast börjar ställa in mig på det värsta hon är pigg men det rinner ur henne och hon har inte ont eller så. Det känns så konstigt för såg man att hon mådde dåligt så skulle jag kunna förstå bättre men om det inte hjälper nu så blir hon väl sämre. Jag mår så dåligt av detta att inte veta. Men efter onsdag vet vi nog vad som ska göras tror jag. Jag ska inte skaffa några mer hundar är så jobbigt när de går bort får nog skaffa en stor papegoja som lever i 70år. Då blir jag nog ensam i det här huset för Jan och Gabbe flyttar nog då. Jag har haft så många olika sorters djur i mitt liv men hundar och fåglarna tillhör mina favoriter. Jag önskar innerligt att Venus blir bra och att jag får ha henne några år till. Ska upp på sömnlabb idag också och få en ny ansiktsmask till min snarkmaskin jag har sömnapne och måste ha den varje natt. cepapp heter det men vet inte hur det stavas maskinen jag har alltså den sprutar in luft åt mig varje natt. sexigt värre när man tar på sig masken och en tjock slang till, Känner sig som en utomjording eller stridspilot. haha men bra är den för nu kan jag sova och riskerar inte hjärt och kärlsjukdommar när jag använder den. Nu ska jag försöka ta mig ur denna säng.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej! En snabbis från jobbet.......
Hur kom det sig att du fick masken? Upplever du nån bättring med den?
Och Venus, stackars er!

Ragnvi

2008-03-17 @ 10:31:35
Postat av: Lotta

haha ja den masken e bra snygg den ;)

2008-03-17 @ 11:11:25
URL: http://liz83.blogg.se
Postat av: Lotta

Vad önskar du dig i present när du fyller år nu då? ;) kram

2008-03-18 @ 12:51:12
URL: http://Liz83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0