Ut med skåpet

I går fick vi ett helt skåp utsorterat med gammla grejor gammla lpskivor som jan haft hundratals av, nu har vi burit ut skåpet i garaget. det var vitrin upptill blyinfattade fönster. Men nu är det ute har inte plats med det. Så det blev lite omgjort igen som vanligt men vi var nöjda efteråt att ha fått ut det. Det får åka till erikshjälpen det och sen har vi ett liknade i furu som också ska rensas och iväg. Jag ska göra mig av med allt jag inte behöver borde ha lopppis men skänker hellre det till erikshjälpen. Ungarna hade inte plats det var bara Kaisa som ville ha det men när hon mätt så gick det inte. Och ikväll bär det i väg till husvagnen Gabbe får vakta huset han. Skriver nog från husvagnen ikväll ha en bra dag ni som läser.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Lät som fina skåp det där! Jag har också alldeles för mycket rammel, men måste få ett till rum innan jag kan börja rensa o sortera!

Åker ni till Mohed?

2008-03-26 @ 16:55:51
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0