Ung på nytt!

Vi blev bjudna på alfta byaspeks att (åter) vinna eller försvinna på folketshus igår. Jag måste säga att dom är bra helt otroligt bra det var härligt att få skratta en stund. Just nu känns det extra bra att få göra något kul för våren känns avlägsen igen efter snön som kom. Tänk vad roligt de måste ha när de håller på jag avundas dom. De bara bjuder på sig själva. Ja man borde gå på något som får en att bli glad imellan åt. Solen skiner iallafall på dagarna nu så nåt positivt finns det ju, var ut med hundarna i går eftermiddag och det är svårt att gå med båda samtidigt ska jag säga. Man far som en vante fram och tillbaka och det bara för att en annan hund just gått där. Det var sista gången jag tar båda samtidigt. Ser nog rätt kul ut när jag går med dom för folk tittar och tänker säkert att nu är hon ute med sina ouppfostrade hundar igen. Ja nån får ju roligt ialla fall. Kul för dom då.Den här damen Venus tror att hon blivit ung på nytt hon undrar om det är av alla hormon sprutor , hon springer runt här inne och leker som en valp fast det får hon bara hon blir helt frisk så. Man skulle kanske få några hormonsprutor så man blir så pigg.image149

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken söt hund=) Själv har jag en bulldogg som snart ska löpa så hon är en riktig surtant! =)

HA en bra kväll!

2008-03-06 @ 17:58:57
URL: http://majamelon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0