Tack alla för grattishälsning!

Tack så mycket ni som grattat mig. Jag fick frukost på sängen av Jan och Gabbe och det bästa var en stor häxa som ni ska få bild på. Jag har gått en ett årig häxkurs för Margitta Wigren i Söderhamn och började en ny på gudinne templet förra våren i söderhamn men hoppade av för jag orkade inte just då. Jag blev så glad för denna häxa som är nästan en meter hög. Den ska stå här alltid och vara ett skydd för oss. Visst är hon fin. tack Ragnvi och kaisa för ert stöd nu med Venus.image179image180

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så himla fin den är! Såå avundsjuk!!!

2008-03-19 @ 09:57:49
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Emelie

Hamnade här genom en länk från Kaisas blogg. Så jag måste väl gratulera på födelsedagen :) Jobbigt att ha ett djur som är sjukt. Man fäster sig så oerhört vid dem, jag är själv en riktig kattälskare. Jag håller tummarna för att det går bra!

2008-03-19 @ 11:55:47
URL: http://emelieklarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0