Min stora härliga familj

411984-183image201image199image200Jag är mätt och belåten men trött, sover jag nu då blir jag vaken inatt. Sitter och tittar på alla prylar jag har och önskar att jag kunde slänga ut dem. Jag försöker rensa och skicka i väg till erikshjälpen, men det är så svårt för det finns minnen i de flesta och jag har så svårt att skiljas från de.Det är ju saker jag fått av någon och så, det jag köpt själv är det lättare med. Ska ta en stor rensardag nån dag. På onsdagskväll blir det nog husvagnen tror jag, eller kan bli så att det blir torsdag med. Sitta där och njuta och bara vara, det är mycket roligare att ta långpromenader med hundarna där än här hemma. De här söta bilderna tog Kaisa på min dotter Ankis barn i påsk.Det var när vi var hos Lotta i Mora. Den på hela familjen tog jag  hela fam.Ström Sen har vi Hällbo borna Kaisa, Elvisoch David.  Och vi ska hitta en bild på dalmasarna men de ska finnas på  bild på  dom också. Nej de fastnade inte på en och samma bild så Lotta och Noah på en och en ensam bild på en mycket trött Patrik  på långfredagen, han hade nog kämpat för mycket med maten. Ja och så är det gubben och jag ja det blev lite rörigt, men hela min stora härliga familj är så här röriga.image196.image198

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0