Min förstfödda!

411984-208411984-207411984-206 Det här är min förstfödda dotter som på bilden är ca 2-3veckor hon har ett dropp kopplat till huvudet. Hon blev bara 3månader och det var en så jobbig period i mitt liv. Jag tänker så ofta på henne, men om hon levt så skulle jag nog inte haft de andra barnen för då hade jag inte skaffat barn så tätt. Anki föddes 1år och 2månader efter hennes födsel. Men jag saknar henne ännu hon skulle var 30år nu. Jag undrar ofta hur hon skulle se ut och hur hon skulle vara.
Imin trapp har det länge bott småtomtar och nu har häxan flyttat in ni ska få se en bild på dom jag älskar allt sånt.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så söt hon var, Eva. Så sorgligt......
Inte undra på om det är tungt ibland, men du måste tro att hon har det bra där hon är nu.....

Kram

2008-03-25 @ 22:03:37
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Kaisa

Förstår att det är jobbigt än idag! Jag kan ju inte sätta mig in i situationen men jag vet inte vad jag skulle göra om Elvis försvann så jag kan ju förstå till en viss del iallafall.

2008-03-26 @ 10:37:59
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0