Jag blir tokig!!

Blir tokig när allt man skriver försvinner. Hände så nyss. Ja jag skrev väl inget intresant som vanligt så det var väl det samma. Jag skrev nog om att det blev tomt när Noah åkte hem. Och att jag tittade på singing bee jag tycker det är kul de är ju duktiga på texter fast vissa sjunger hellre än bra , de är tuffa som vågar ställa upp tycker jag. Hon som vann hundratusen ikväll var ju jätte duktig på texter hon. Jag som bestämt mig för att lägga mig i tid ikväll har börjat kolla på en film nu, blir väl som vanligt då halva natten borta. Det gör väl det samma men måste ju få in rätt sov vanor med. Oh måste ta tag i promenaderna som jag så stort skulle gå också. Det är så frusterande när man inte kan fullfölja saker som man vill. Det är många saker jag inte klarar av att göra som jag bestämt blir så arg. Undrar vad som döljer sig här inne om ca 5 veckor vet vi och det ska bli kul att träffa den lille.image178

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej på dig! Ja, man kan bli lite irriterad ibland när det "bara försvinner", eller som i mitt fall ibland, då har jag mer än ett inlägg?! Fattar nada jag!
Gick bra med Noah, läste jag, bor ju lite långt bort han.
Spännande med Kaisa!
Tittar på Wallander nu men blir ju så trött av TV:n!
Fortsatt trevlig söndagkväll på dig! Men du, hur mår vovven?!

2008-03-16 @ 22:04:37
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0