Hemligheter

Oh vad spännande det är väntar på besked från en av mina döttrar hoppas det går vägen önskar henne allt gott. Hemligt men ska skriva om det när jag vet nå mer. Känns som en god morgon eller förmiddag men med mig kan det vända snabbt så man vet adrig. Vi ska bort på eftermiddan känns skönt att komma ut lite när Jan är med mig. Vill inte åka själv, känns bra när vi är två. Undrar om jag ska ta det stora klivet och göra mig klar så vi kan äta och åka. Hoppas vi alla får en fin fredag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blir man nyfiken du!!!??

Ragnvi

2008-03-07 @ 12:19:37
Postat av: Rankan

Meen, vakna nån gång då!! Nej, skämtar bara!
Hoppas du hade en bra dag igår fredag! Skriv nu o berätta!

Ragnvi

2008-03-08 @ 07:01:38
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0