Hällbo

Nu är helgen slut och lika bra det, har inte hänt nå särskilt alls.Jo vi var till Hällbo idag och hälsade på. Anki och barnen tog med Nini och Fredrik och åkte dit, då tyckte Kaisa att vi kunde komma också. Vi fick kaffe sockerkaka och bullar mums. Elvis hade inte sovit middag så han var jätte trött mot slutet. Han hade tydligen somnat vid middagsbordet. Imorgon ska jag ta det lugnt hela dan , ska försöka komma ut och gå lite om det är bra väder. På kvällen åker vi till husvagnen och ligger där till onsdag och bara myser. Det är ett tag sen vi var där nu börjar längta. På tisdag har Jan och jag varit gifta i 19 år helt otroligt. Det ska vi fira i husvagnen med någon god mat och en flaska vin har vi bestämt. Husvagen ser ni  på ena bilden och den andra är Kaisa och Davids hus i Hällbo.De bor ju perfekt inte alldeles vid vägen men bara att springa rätt över vägen så har dom affär där. Nej nu ska jag göra mig klar för natten det blev ett väldigt tråkit inlägg det här men det står helt stilla imin hjärna just nu.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Inte tråkigt alls är det heller!!
Bor Kaisa i "slaktars"?!

2008-03-09 @ 22:19:01
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: Kaisa

Vad mysigt att åka till husvagnen! Det var roligt att ni också kom igår. Och det var inte alls ett tråkigt inlägg! :)

2008-03-10 @ 06:52:24
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0