Grattis Anki!

Grattis Anki till jobbet. Hoppas det blir bra, det tror jag det blir. Ikväll fick vi besök av Kaisa och Elvis för David var och tränade. Elvis var riktigt busig idag. Skrek tyst åt fåglarna som förde liv.Jag fick varken puss eller kram NEJ sa han bestämt. Imorgon måste vi försöka få lite rent i huset.Ni skulle se mitt ljusa köksgolv det är inte så ljust längre hugaligen måste göra något åt det. Det bästa vore att lägga in nytt golv men det får bli lite längre fram. Det är så mycket som ska fixas fast badrummet är ju klart iallafall, sen är det köket som står på tur. Men det är ju ingen brådska. Nästa vecka är det påsk och jag tycker att det nyss varit jul det är tätt iår. Det är så jobbigt att gå och vänta och se hur det ska gå med Venus känns inge kul alls just nu. Jag kan inte tänka mig att vara utan henne fast man vet ju att deras medellivslängd är 10-12 år så nån gång ska det ju bli men känns inte som nån tröst just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack mamma!/Anki

2008-03-13 @ 21:00:25
Postat av: Ragnvi

Grattis till Anki!
Men usch Eva, håller fortfarande tummarna för vovven!

2008-03-13 @ 21:39:18
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0