Fam. Ström är tillbaka!

Ja då har vi varit och fått en spruta till på Venus, nästa vecka skulle vi ringa igen till henne så får vi se om det blivit bra.Man kan ge en till spruta också men vi får se hur det är efter den här. Ja vad har hänt annars jo Fam.Ström hemma igen välbehållen och bruna som bara den.Lite avundsjuk blir man ju men vi var ju iväg i höstas så det får räcka länge det. Jag skulle inte klara av att åka så långt och har svårt att vara hemmifrån. Jag ska nog vara här jag och ligga vid datan det är nog lugnast det. Just nu känns det som om man vil gå i ide ett tag fullt sjå att ta mig utanför tomtgränsen. Men så får det vara tills jag känner för nåt annat. Jan vill att vi ska göra saker men inte just nu känns det som. Och så är det djuren dom klarar sig inte själva sist tog Gabbe hand om dom. Snart är det påsk också tiden rusar iväg, vi är bjudna till Mora till Lotta, Patrik och Noah på påskmat det blir skönt att slippa i år. Vi åker över dan bara. Stej snarkar här bredvid mig så jag hör knappt vad jag tänker han är hemsk ibland på det. Nej nu ska jag kolla lite på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0