Åter en spruta

Vi fick åka iväg och få en till hormonspruta ändå åt venus. Jag ringde igår och talade om att hon varit torr måndag och tisdag men hon ville att jag skulle ringa idag med. Och vi ett tiden upptäckte jag att det rann ur henne igen. Deppade ihop totalt och ringde till gudrun hon sa att vi skulle komma vid fem så skulle hon ge en till. Jan muttrade väl lite och undrade hur länge vi skulle ge spruta en gång i veckan. Men vi åkte och hon sa att det här var den sista sen ger man upp, vi håller tummarna sa hon så hjälp mig hålla tummarna för att det går vägen. Orkar bara inte med att mista henne. Vi åkte hem idag fast jag hade gärna legat kvar en natt till, har en tid att passa imorgon så därför åkte vi hem.På fredag kommer Lotta och patrik hit med Noah han ska sova hos oss lördagnatt., de ska till stockholm.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Meen, håller så hårt jag bara kan!

2008-03-12 @ 22:55:36
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0