Ångvält kört över mig

Dålig morgon har sovit väldigt dåligt inatt, därför tänker jag snart somna om ifall det går. Känns som om en ångvält kört över mig. Somnade bra men sen vaknade jag och låg vaken itimmar och grubblade, det finns vissa saker som oroar mig just nu. Och naturligt vis ska det komma på natten med. Jag har perioder då jag inte sover mycket så är väl dags nu igen då. Jag skulle vilja kunna lägga mina bekymmer i en liten påse utanför sovrummet när jag ska lägga mig. Jag har fått rådet att skriva ner saker och lägga det utanför sovrumsdörren och försöka avsluta saken så men inte lyckats. Vet inte om jag gjorde så stora försök heller, men kanske ska försöka med det igen. Men jag måste gå en långpromenad i dag nån gång också. Inte bar 10-15 minuter med hundarna bäde de och jag behöver minst 40minuter varje DAG oh hur ska det gå. Latmasken Eva ska försöka nu ett tag så får vi se hur det går, vi behöver det alla fyra. Ikväll ska vi äta kycklingfile, jag älskar kyckling tror jag flyger snart för så ofta som jag äter det mums.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Förstår det där med vakna nätter...Skitjobbigt är det.
Vädret idag inbjuder ju inte till promenad, och blir det tvång så är det ännu värre! Jag går när jag känner för det, och ibland låter jag bli!
Hörs mer sen du!

2008-03-10 @ 10:32:19
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0