Pyton

Fy f.n för våren mår så pyton. Känns som de flesta tycker jag är något man kan säga vad som helst till. Har bestämt mig för att inte hjälpa andra som inte kan visa mig respekt. Ibland känns det som om man är nåt katten släpat in.Jag älskar mina barn och barnbarn och hoppas de känner det samma. Men andra personer som inte visar mig respekt ska jag inte ha att göra med. Det har jag sagt förr men nu måste jag få känna mig respekterad och inte utnyttjad. Jag har tidigare valt bort vänner som stjäl energi av mig och ska fortsätta nu. Just nu är jag så nere i skona som man kan komma. natti förlåt för ännu ett tråkit inlägg

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej Eva! Tråkigt att du känner som du gör...men bra att du skriver av dig lite på bloggen!

Idag är jag hemma från jobbet, har så förbannat ont i en axel o arm, håller mig vaken om nätterna! Fattar inte vad det är som är fel med armen....

Jo, med svärfar gick det ganska fort, tre veckor på sjukhus, knappt 3 veckor hemma sen somnade han in....mejlar dig istället!

2008-06-10 @ 08:12:53
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Lotta

Klart vi gör! :)

2008-06-10 @ 10:02:55
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Anki

Älskar dig så mycket!! hoppas att du mår bättre snart.kram

2008-06-10 @ 14:16:19
Postat av: Anki

älskar dig så mycket!! hoppas att du mår bättre snart.kram

2008-06-10 @ 14:18:21
Postat av: Carina

Hoppas du tar dig ur eländet snart, måste var skönt att kunna fly till er vagn och bara vara sådana stunder.

Håller med dig....man ska välja bort människor som tar energi av en, visst kan det vara svårt...jag vet av erfarenhet, men känner att jag mår bättre själv av att inte vara till lags bara för att det ska se bra ut.

2008-06-10 @ 20:21:27
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0