bilder från fisket

var i husvagnen fredag till lördag och Ängla och Julia var med. Härligt väder på fredag men myggit.

Dom hovfiskade och Julia fick en som hon hade i en burk. Morfar fick följa med dom flera gånger till sjön.


Här står mina små och kollar på fisken dom har.
Det blev en trevlig dag med dessa två de är så snälla och klarar sig oftast själva. På lördag när vi kom hem blev vi bjudna till Anki och Jim på mat mys sen sov vi i stugan tokiga som vi är haha.

Varje kort jag lägger ut på Jan har han en öl i handen tror jag haha.

Kommentarer
Postat av: carina

Det underlättar att inte vara fullt ut...brukar en manlig jobbarkompis till mig säga när vi tokar oss på jobbet...och det så sant :D

Gillar när man inte är så där vuxet tråkig jämnt ;)

jag tror det var drygt 3000 :- från 15 maj till 15 sep. + el och servic avgift för de dagar man är här på säsongen.Nej vi kommer vara här i vinter, men det är en lagomt stor camping, fritt och hudar i varannan vagn tror jag :)

2008-07-07 @ 00:04:20
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Härliga bilder!

Är inte så svårt att länka Eva, kan jag så kan du!

När du skriver ditt inlägg och vill länka så sök fram den du vill länka till, högst upp i adressfältet ställer du muspekaren o klickar en gång, ska då bli markerat. Tryck ner Ctrl och C (kopierar) och gå tillbaka till ditt inlägg. Ställ muspekaren på det ställe i ditt inlägg där du vill ha länken, klicka en gång med musen och tryck ner Ctrl och V (klistrar in) och tryck ett mellanslag! Testa lite! Är ju bara att ta bort om det inte funkar! Ibland får jag en fråga om jag vill tillåta detta och jag svarar ja på den och då kommer länken, bara jag kommer ihåg mellanslaget! Lycka till!

2008-07-07 @ 06:20:07
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0