GRUBBELGUBBEN

Ska åka till husvagnen idag för att byta ut en grej till solcellen så får vi se hur det fungerar. Den är knasig nu laddar inte batteriet. Mådde så bra ett tag men nu nere på noll igen. Fattar inte att det blir så här eller jo jag vet väl varför, har ju varit så här ett antal år nu. Upp och ner så är ju mitt liv och har varit det . Varje gång säger jag att så här dålig har jag inte varit förr, och då säger Jan att så sa du sist med så när jag mår bra så glömmer jag hur dåligt det varit. Jag har ju så mycket att glädjas åt och känner att jag borde må bra. Vad vore jag utan min gubbe idag och utan Siv fast hon har semester. Där har vi nog en orsak.
Grubbelgubben min det är nog jag som sitter här inuti. Jag tycker så mycket om honom för jag skulle vilja sitta så här och grubbla när jag är nere.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Tur att han är så fiiin din grubbelgubbe!

Antar att du har medicin...mejlar nog dig sen istället!

Sköt om dig!

2008-07-09 @ 12:39:47
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0