Elvis och Ella ligger här över natten


Elvis kollar sommarkrysset och gillar helt och hållet musiken.

ja Elvis älskar tv som ni nog märker Ella satt och tittade hon med. Elvis höll sig vaken i sovrummet med att prata och spexa och ha sig. Slängde nappen och oj då sa han kul och vart är Ella. Sen satte fåglarna igång och då ropade han Icko. Till slut la han i kull sig och slocknade på en gång. Ella hon var lugn hela kvällen och nu sover hon. Lite rolig bild den med morfar och Elvis båda har orangströja och Elvis napp samma färg. Fy vilket väder det varit idag hagel, regn och åska och sen sol, ja omväxlande i allafall.
Ja Elvis behöver nog läsa tittar manual han så han kan se alla program hihi.
Ja och vad tror ni Ella tittar på här på bilden JO TV. Dagens ungar börjar tidigt med allt. Ska snart krypa ner och sova så man slipper vara så trött imorgon bitti.Det enda roliga med vädret idag var att en bil på grannens gård började larma av haglet. Mina inlägg blir bara tråkigare och tråkigare har inget att skriva om, visst finns det sånt man kan skriva om men orkar ju inte sitta och grubbla på det nu. Jag längtar tills nästa vecka har gått jag för då kommer en person tillbaka som jag behöver nu. Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Härliga bilder! Men Eva, varför skriver du att dina inlägg blir tråkigare o tråkigare?! Blir dom inte! Vi är många som vill läsa om det vardagliga! Nästan alla bloggar jag har som favoriter handlar om vardagen!

2008-07-13 @ 15:06:42
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Kaisa

sötnosarna mina!

2008-07-14 @ 23:24:46
URL: http://kaisasturesson.blogg.se/
Postat av: carina

Skojar du...tråkigt är det väl aldrig att se småttingar in action. Det är som Ragnvi skriver, det är vardagshändelser som är mysigt att läsa om.

Kramen till Dig och Janne

2008-07-14 @ 23:25:17
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0