snart sovdags

Ska snart släcka min lampa och sussa men tänkte skriva några ord först. Vi väntar på mattläggaren som ska höra av sig och målaren men nu blir det väl inget på måndag heller. Vi var och handlade på eftermiddagen sen åkte vi till Kaisa och Elvis en snabbvisit. Jan jobbar imorgon får se om jag ska åka med honom ner på morgonen på stan, Måste komma ut lite mer blir så isolerad sitter bara här hemma och ugglar. Jag sov tre timmar ikväll mellan 17-20.00 hoppas jag kan sova ändå inatt har en tendens att vända på dygnet och det är inte bra. Måste försöka träffa lite folk igen blir ju mossig av att var bara hemma här.image27 tur jag har min goa gubbe jan. Natti för det blir bara tråkiga inlägg sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0