Nytt badrum!

Imorgon blir vårat badrum klart yes. Då ska jag stå där med handuken runt kroppen och skynda på rörmokaren, så fort han är ute så slänger jag mig in i duschen jag ska vara först. Haha jag är ju lite knäpp jag men vem är inte det. Det underlättar i den tid vi lever i nu. Lotta har fått heltidsjobb i Mora det har varit att hoppa runt förr och nu sist fick hon bara ett halvtids. Så grattis till jobbet Lotta är så glad för du har kämpat på för att få. Kul Ranvig  att du läser kan inte du skaffa en också så får jag läsa vad du gör nu. image50

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej igen! Har faktiskt startat en liten blogg fast på bollnäsbloggen.se
Kika dit om du har lust!

Ragnvi

2008-01-23 @ 13:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0