Julgransplundring!

Ja nu var den här dan avklarad också, tiden går bara fortare och fortare fattar inte vad som händer. År det för att man blir äldre som det går fort dagar kommer dagar går och inte visste jag att det var livet skrev någon och så är det.Vi var ju till Hå idag med barnbarn på julgransplundring och det blev lyckat de gillade det. Så synd att Noah inte bor här och kunde vara med, men vi får göra något annat med honom sen. Vi dansade runt granen fikade och tomten kom med godispåse, Julia tyckte inte det var riktiga tomten för han hade inget skägg men Ängla sa han kanske har rakat sig, det var nog så att så här efter jul rakar tomten sig. Han måste ju slippa skägget nån gång ibland han med. Jag frågade Julia som snart blir sex år om dom alltid är så här duktiga som dom är när dom sover hos oss, hon tittade en stund på mig och sa att riktigt så snäll var dom inte hemma haha kul. Nej nu ska jag avsluta det här med att säga godnatt.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0