Sovande i varuvagn!

image100
Jag blev riktigt besviken när Christer Sjögren gick direkt vidare till final. Herre gud vilken låt. Jag kommer att skämmas om han vinner och får åka. Sån smörja men Etype och pudels var bra och Sussi. Ja jag måste nog lyssna på kommande också för det måste väl finnas bättre låtar att tävla med. Jag vaknade snuvig imorse jag har klarat mig länge så får väl inte klaga jag dör väl inte av det. Men så här kan jag bli och så går det över igen har väl ett bra imunförsvar. Mina bästa vänner ligger här bredvid isängen och sussar gott hundarna alltså, där matte är där är dom. Känns skönt att vara omtyckt av dom ialla fall då vet man att nån tycker om en haha. Jag har väl nån mer också hoppas jag annars är det kris. Gabbe sover ännu han kom hem 03.00 inatt så han är nog trött. Idag på eftermiddan kommer Anki med familj och Kaisa med familj. Anki ska åka bort på onsdag så vi skulle träffas innan dom åker. De bor på gatan ovanför men det blir inte så ofta ändå för dom jobbar ju och vi går bara dit och är barnvakt en stund på kvällen, det är när Jim åker till sitt nattjobb och Anki ska komma från sitt. Som vanligt är jag seg på morgonen eftersom jag varit uppe länge i natt igen. Det är bara jag som kan göra något åt saken och försöka varva ner och lägga mig itid. Ska ta ett allvarligt samtal med mig själv får se om det hjälper och försöka krypa isäng ii tid. Undrar vad kommande vecka har i beredskap åt mig har bara onsdag inbokad men vi får se.Den här bilden är ju för härlig ibland önskar jag att jag kunde sätta min gubbe i en varuvagn och att han somnade så här , då kunde jag få gå hur länge som helst och handla utan gnäll eller vad tycks ska man försöka trycka ner han i en vagn och hoppas på det bästa Det här är Elvis iallafall hoppas det håller isig så han fortsätter sova när han blir stor. Finns det nån mer som vill försöka stoppa gubben i varuvagnen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill helst inte ha gubben med in i affären, han vill absolut inte följa med in heller!! Men ibland måste man....

Ragnvi

2008-02-10 @ 13:37:23
Postat av: Kaisa

Haha jag!

2008-02-10 @ 20:52:43
URL: http://kaisasturesson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0