Sol sol sol

Oh vad glad man blir när man tittar ut och ser solen skina. Konstigt att man påverkas så av den. Fast jag känner av månen väldigt också, svårt sova orolig och sånt när det är fullmåne. Och när det är vinter och mörkt vill jag gå i ide och bara måna om mig själv. Vi nordbor borde nog göra så tror jag alla fall jag. Det är inte så roligt med plaskföret som blir titt som tätt men vi har ju det så nu mer ingen riktig kyla. Det var bättre förr 30graders kyla på vintern haha nä det vill jag inte ha tillbaka jag är en fryslort jag. När jag fick min dotter Anki som är 29år så fick jag föda henne i uppsala och det var den kallaste vinter dom haft på jätte många år det var 29grader - på nyårsafton, typiskt att jag skulle vara där precis då. Jag låg där på sjukhuset i fyra månader när jag väntade henne. Men det var det värt varje månad när jag fick henne. Lotta låg jag inne en månad före med och lika mycket värt det med fast man var långt hemmifrån. Nej nu väntar duschen skriver kanskr nå mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0