Slask och plask

411984-99Ja nu sitter man här och kollar på bidragen till melodifestivalen, vissa undrar man vad dom har där att göra. Gillar faktiskt den som körs nu Sussi Tapper den var skön låten. Det är inte så att jag sitter klistrad här utan kan vara utan det här men i brist på annat så kollar jag imellan åt. Kaisa David och Elvis var hit en vända på eftermiddan, det var kul att se dom innan David drar igen till Norge på måndag. Det kan inte vara kul att aldrig få vara hemma. Hoppas det blir jobb här inärheten. Man får ta och plocka fram gummistövlar och jag behöver nog galonbyxor också som brukar ligga efter marken, det skulle nog se rätt kul ut och jag tycker om utmärka mig haha.Hit längtar jag nu Bulgarien. Vi var där agudti 07 Det var lite väl varmt men så härligt där Inget snöplask inte.. image97https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/411984/images/2008/bulgarien_07_051_1202588377_1334576.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0