oj oj glömt psprutan!!!!

Ja i dag var Gabbe och jag till arbrå och provade frak som han ska hyra på balen. Han blev så stilig i den. Har även varit och köpt en digitalfilmcamera så jag kan filma alla barnbarn. Jag är trött och klockan är 00.43 men kan inte stänga av allt som finns i huvudet och sova. Glömsk som jag är så har jag missat psprutan i mitten av januari hoppas jag får komma snart så hon inte börjar löpa då orkar jag inte. Förr hade vi inte det när hon var yngre men herregud jag höll på bli tokig på stej varje gång. Det har varit så skönt nu sen hon började med den hon är inne på sitt nionde år det är stej med. Jag glömmer nånting hela tiden fattar inte vad det är. Jag blir så deppig av att vara så här inte sover jag och inte minns jag det jag ska. Man blir riktigt rädd ibland hur ska det bli när jag blir 10 år äldre. Jag måste få struktur på mitt liv så kanske det går bättre, men det har jag jättesvårt med. Det här med sömnen är ett stort problem för mig vrång som jag är så vill jag inte ta sömntabletterna jag har. Min läkare tycker att jag ska ta dem nån natt iveckan. Ibland händer det men nu har jag fuskat ska skärpa mig. Snarkan här bredvid blir nog galen på mig jag väcker honom titt som tätt ligger nog risigt till just nu så jag måste nog försöka krypa ner i sängen. Jag är ju lite knäpp jag natti på er. haha lät när jag läste igenom som att det var jag som missat sprutan haha men jag behöver ingen. natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm?? Semester idag, mejlar dig sen!

Ragnvi

2008-02-19 @ 05:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0