Mat mat skriker kylen

Jag är hungrig och det finns en massa att äta , men va sjutton börjar jag så kan jag inte sluta. Att jag alltid måste vara så sugen, börjar oftast med en hårdmacka sen fortsätter det hela tiden tills jag somnar. Det blir mer och mer korv och mycket annat onyttigt inte undra på att man ser ut som man gör. Stej och jag tävlar till kylskåpet. Han är strået vassare än mig han sitter vid fågelburen och väntar på att Icko ska slänga ner skal från fröna och dom äter han. Han är galen i allt som går att äta. Han och jag rullar nog fram snart lika bra det för jag ramlar ju bara när jag går. Och gissa hur det gått med stavgången som vi skulle fullfölja helt rätt vi går inte. Jag blir galen på mig själv kan inte slutföra nåt. Jag behöver ha någon som knuffar på mig hela tiden vad än det gäller jättejobbigt. Jan jagar runt mig hela tiden när vi ska någonstans försöker få mig att göra mig klar duscha kamma mig sminka mig. Stackars Jan men han står ju ut så då får han väl ta det då. Venus mår så bra nu hoppas det håller isig. Det är zoo vårat hem men det ska vara så också, jag tycker om att ha djur och fåglarna stör mig inte alls fast dom låter mycket. Nej nu kallar kylskåpet på mig jag hör hur det ropar mitt namn så vi börjar väl med hårdmackan då.

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag är också sådär på kvällarna. Ikväll har det dock gått bra! och jag rullar faktiskt fram redan nu, haha!

2008-02-28 @ 23:53:09
URL: http://kaisasturesson.blogg.se
Postat av: boren50

Du, jag känner igen mig i det där! Men jag anstränger mig att äta mindre under dagarna nu, men på kvällen unnar jag mig både det ena o det andra. Skiter väl ostbollar snart!
Skönt det där med Venus! Du OK också?

Ragnvi

2008-02-29 @ 06:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0