Kärringen på G

Nu är kärringen på gång igen, idag sa jag till Jan nu ska vi ändra isovrummet. Gabbe var hemma och åt han rymde så fort han kunde. Jan såg framför sig flytta säng skruva ner lampor hyllor och upp igen ok sa han men först en öl och det gick jag villigt med på så vi satte igång och nyss la vi oss här isängarna för att titta på tv. Hundarna blev totalt upp och ner sprang runt runt och fattar inte att dom har nya platser att sova på.Dom blir lite stirrig varje gång jag sätter igång. Venus mår bra men det rinner var fortfarande men har två dagar kvar på pencilinbehandlingen. Är lite orolig hur det ska bli med henne vill inte mista henne hon är lite för ung för det. Visar här ett kort på ett vackert brudpar min älsta dotter Anki när hon för drygt två år sedan gifte sig med sin Jim. Och nu är dom på en försenad bröllopsresa till Thailand.

Kommentarer
Postat av: boren50

Åh, så vackra dom var!! Visste inte att hon var gift ens en gång! Inte att hon har barn heller! Men genom din blogg så vet jag nu. Kanske Jessica har berättat och jag glömt? Att Lotta blivit mamma visste jag, inte att lilltejen Kaisa blivit det. Usch, vart tar åren vägen?!
Skönt att höra att det finns fler än jag som möblerar om, i höstas tror jag sambon skruva isär o ihop hörnsoffan 7 ggr på 2-3 månader! Men har man trångt så har man!
Nu säger jag godnatt!

Ragnvi

2008-02-29 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0