Hopp om att det går bra.

Känns bättre idag och hoppfullare tycker redan jag ser en förbättring men det kommer att ta tid. Ska iväg ikväll igen då och få en till spruta. Jag hoppas och tror det går vägen. Jag har fått rådet att ta bort henne och att jag är egoistisk som behåller henne men hade det varit en människa så hade det varit annat då avlivar man inte. Det finns ju stora möjligheter att hon blir bra och ser jag att det inte hjälper och att hon plågas så tar jag ställning till det då. Hon verkar då pigg ändå ligger och sover det är väl värst med att hon känner sig trött. Och jag lyssnar på vetrinären som vet bäst och hon har inge feber och verkar inta ha ont heller men det rinner ut hela tiden var och det är bra för då är det inget tryck på äggstockarna. Hon tror att det går bra med den här metoden. Jag litar på henne. Skriver mer ikväll sen vi varit dit igen. obs det var inte vetrinären som tyckte jag skulle ta bort henne tvärt om hon sa det här ska vi nog fixa.

Kommentarer
Postat av: boren50

Självklart vill man väl prova allt annat först innan man tar något annat drastiskt beslut!!
Håller tummarna för dig o hunden!

Ragnvi

2008-02-20 @ 14:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0