Himmla liv

Idag ska vi till vetrinären igen för en hormonspruta hoppas det blir den sista. Igår var hon så sprallig och var med ute i köket och så , men hon äter ju pencilin än så det blir väl när hon slutar med det vi ser vart det lutar. Har fortfarande ont ibröstet men bättre än igår. Vet inte hur jag ska göra envis som jag är så blir det väl på bår jag åker in nej skämta det är inte så allvarligt tror jag. Idag vill jag åka till erikshjälpen och kolla det är så roligt att gå där och hitta nå udda saker. Ska köra dit ett lass med. Hoppas man inte blir ruinerad bara när vi ska betala vetrinärimage119en. Borde nog kolla upp varför jag har ont med. Förstår ni att det är ett himmla lvi hemma hos oss haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0