En öl eller två

Va tokig man kan bli bli alltjag skrev försvann nu är jag sur. Ja vi sitter nu äntligen här och njuter i husvagnen lite kallt ute bara 9grader kallt. Anki med familj är i Thiland nu oh så mysigt.Jan kokar ägg för han är sugen och det är jag med Här ser ni tre njutaretvå sover en ser på tv. Mitt a på datan krånglar man får trycka flera gånger blir tokig snart..Och det tar evigheter att ladda ner bilder hit annars funkar det jätte bra det mobila bredbandet. Jag skulle bli tokig utan datan en hel helg.Dricker en öl och mår bra bara kopplar av. Jag är helnöjd med den här husvagnen. Det är så vakopplande att vara här.Nej nu tar ja en öl till och kollar på tv nattiimage107image108

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har mycket mys för er ni två!
Blir lite avundsjuk ibland.....
Nu har jag minus 12 i Trönö, undrar hur ni har det?
Kramar på er!

Ragnvi

2008-02-16 @ 07:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0