Datanörd tanten!

Jag är så nöjd med Kaisas jobb med min blogg fast jag tror inte det blir något bättre skrivande för det. Det är väl så vissa kan skriva om allt och andra inget jag tillhör nog det sista. Fast man kan ju inte skriva allt man vill för när man tänker på hur många som kan läsa det vill man inte utlämna sig helt något måste man ha för siv själv. Och var glad för att jag inte skriver allt ni skulle nog bli chockade. Haha. Just ja måste få plats för ett till barnbarn på sidan också snart eller ca 10 veckor kvar ror jag. Tänk att jag har blivit en sån datanörd 54 år snart och sitter här varje kväll eller snarare ligger och kollar runt främst på kataloger och sånt dumt. Men säger nån åt mig att jag är för gammal för sånt då ska jag göra det, lika med tatuering också du är för gammal sa någon och då gjorde jag det direkt och det var några år sen nu. Jag hatar när man inte ska göra vissa saker för man är i en viss ålder. Det är helt och hållet var och ens sak att bestäma själv. Men har man en gubbe som tittar på all sport på tvn kan det vara kul att ligga här vid datan och kolla runt prata med barnen på msn fast de vore roligt att ha några fler att prata med på msn. Ja då har den här veckan snart gått då vart tar alla dagar vägen med den här farten är jag 80år snart. Fattar inte att det går så fort dagarna. Nej nu ska jag kolla runt lite .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heja Eva! Vad duktig hon är Kajsa!
Tror du inte att även jag har msn nu! Men fattar dåligt! Har precis loggat ut, har tydligen blivit inloggad så fort jag haft datorn på, ja, ja!
Kanske vi kan höras där nån annan kväll? Ska jobba imorgon o måste göra kväller...
Föresten, var har ni stugan?
Ragnvi

2008-02-07 @ 23:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0