Nyår

Jag skulle vilja göra något mysigt bara Jan och jag på nyårsafton. Vi hade tänkt åka till husvagnen och fira där med mysig mat men då ska Gabbe bytlåna bil med oss för de ska väg till nån stuga och behöver stor bil. Sen är det hunden om vi skulle hitta på något vem skulle kunna ta hand om den. Det är lättare att få barnvakt än hundvakt. Men skulle ha varit mysigt att gjort något bara vi två. Vi får väl sätta oss i stugan på gården äta nå gott och dricka lite vin och mysa vi får väl se om jag hitar något annat men då krävs det hundvakt.. Men ibland känner man att man vill göra något speciellt innan det är försent.
Nej man få ta och grunna vidare på detta så får vi se vad det blir om det blir något. Natti

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du har fått en utmärkelse i min blogg

2008-12-16 @ 11:34:56
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0