Nyår

Varje år har vi firat med familjen eller nån annan, men i år har vi bestämt oss för att fira ensam. Vi hade tänkt att fira i husvagnen men nu kommer Gabbes katt så då firar vi hemma. Istället åker vi på nyårsdan.

Jag tror det blir trångt men hund,katt och fåglar, vi brukar ju ha dom med men en katt vill nog ha större utrymme. 12 grader kallt idag och då tycker man det är kallt. För bara 20 år sedan kunde vi ha 20-30grader och även senare. Nu hatar jag att gå ut när det är 19-12 grader. Vill ha sommar hela tiden mycket skönare då. Ska bli mysigt att komma till husvagnen är det kallt ute ligger man och njuter bara eller tittar på tv och äter nå gott. Och så hälsar vi på Lotta Noah och Patrik en kväll. Men främst ska vi vara själva och ta igen oss jag är inne i min depparperiod och ligger mycket. Därför behöver vi åka till husvagnen och bara få vara.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Gott Nytt År på dig!

Minns nog nyåret -77, eller var det -78, nästan minus 40 i Annefors då! Då måste det väl ändå bli för kallt för att bo i husvagn va´!?

Kramen!

2008-12-30 @ 10:23:26
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0